Oprettet Af:
Peter Møller
Samler ind til:
Sportsevent

Vi kører til paris for julemærkehjemmet

Da jeg har haft 2 børnebørn, på julemærkehjemmet. Og set hvormeget det har hjulpet dem. Har jeg valgt, at cykle til Paris med tur de taxa, for at give noget til bage.

Julemærkehjemmet er ikke stødt af det offentlige, så de er helt afhentning af donationer så støt op om min tur til Paris alle pengene går til julemærkehjemmet.

Giv bidrag
50 kr.
1%
87 Dage tilbage

Seneste aktivitet

  • Lene Andersen Julemærkefonden

    Kære Peter

    Af hjertet TAK for at du samler ind til børnene på Julemærkehjemmene❤️
    Du er med til at gøre en reel stor forskel for mange børn i mistrivsel, og det sætter vi meget stor pris på.

    Hvor er det dejligt at høre, at dine børnebørn har haft glæde af et ophold på Julemærkehjem.

    Vi håber du må have en fantastisk tur, med de dejligste oplevelser og samvær.

    Rigtig god dag og tusinde tak.

    Venlig hilsen

    JULEMÆRKEHJEMMENE
    Lene Andersen
    Kundeservicemedarbejder

  • Line Line gav 50 kr.

    God tur