Cykelløb til Paris
Vi kører til paris for julemærkehjemmet
Da jeg har haft 2 børnebørn, på julemærkehjemmet. Og set hvormeget det har hjulpet dem. Har jeg valgt, at cykle til Paris med tur de taxa, for at give noget til bage.
Julemærkehjemmet er ikke stødt af det offentlige, så de er helt afhentning af donationer så støt op om min tur til Paris alle pengene går til julemærkehjemmet.
1%
Seneste aktivitet
-
Lene Andersen Julemærkefonden
Kære Peter
Af hjertet TAK for at du samler ind til børnene på Julemærkehjemmene❤️
Du er med til at gøre en reel stor forskel for mange børn i mistrivsel, og det sætter vi meget stor pris på.Hvor er det dejligt at høre, at dine børnebørn har haft glæde af et ophold på Julemærkehjem.
Vi håber du må have en fantastisk tur, med de dejligste oplevelser og samvær.
Rigtig god dag og tusinde tak.
Venlig hilsen
JULEMÆRKEHJEMMENE
Lene Andersen
Kundeservicemedarbejder -
Line gav 50 kr.
God tur
