Kære alle!

For 2 år i træk skal jeg cykle og samle penge ind til velgørenhed. Igen i år har jeg vendt mit hjerte til alle de børn der har behov for et ophold på et af vore 5 Julemærkehjem. Hvorfor: Alt for mange børn kæmper med ensomhed, mobning og mistrivsel. Lige nu venter flere hundrede børn på at få hjælp på et Julemærkehjem. Du kan være med til at give dem en ny start på tilværelsen, ved at give et bidrag på denne indsamling. Du får et dybfølt tak, og samtidig lover jeg, at hver en krone bliver omsat til ny energi i mine ben på de 1300 km. cykling til Paris.

Giv bidrag
700 kr.
28%
36 Dage tilbage

Seneste aktivitet

  • Anonym Anonym gav 200 kr.

    Klaus Mørck Klaus Mørck:

    Mange tak, hvem du end er, børnene bliver glade.

  • Lene Andersen Julemærkefonden

    Kære Klaus

    Af hjertet TAK for at du samler ind til børnene på Julemærkehjemmene❤️
    I er med til at gøre en reel stor forskel for mange børn i mistrivsel, og det sætter vi meget stor pris på.

    Vi håber du må få en fantastisk tur, med de dejligste oplevelser og samvær.

    Rigtig god dag og tusinde tak.

    Venlig hilsen

    JULEMÆRKEHJEMMENE
    Lene Andersen
    Kundeservicemedarbejder

  • Mia og Nils Mia og Nils gav 200 kr.

    Rigtig god tur!! Vi hepper og sender masser af god energi, og krydser fingre for medvind op ad bjergene 🚴‍♂️💨

    Klaus Mørck Klaus Mørck:

    Tak for bidraget, børnene siger også tak. Vi ses

  • Klaus Mørck Klaus Mørck gav 50 kr.

    Klaus Mørck Klaus Mørck:

    Tak for støtten Kim, ungerne bliver glade.😀

  • Klaus Mørck Klaus Mørck

    Til John og Mona

    Ungerne takker jer mange gange.

  • John christensrn John christensrn gav 250 kr.

    Det et skøn sted , har virkelig givet mit barnebarn glæden tilbage